Sofie

Johan <3

Publicerad 2009-10-11 22:13:43 i Allmänt


Saknar dig Bejbi..
Vill ha dig nära, vakna bredvid dig.
Få en godnattpuss.
Skratta och ha skoj med dig!!
Hålla din hand i min.

Bara sitta bredvid dig i soffan...

Me like!

Att göra vardagliga saker som handla, laga mat, kolla tv är skoj när jag gör det med dig.
Med dig blir det bra, bäst!
Tråkigt att sitta här i sin ensamhet... Längtar...




I miss you bejbi!!!


Det är nu när jag är själv som jag tänker extra mkt på hur mkt jag saknar dig och hur mkt jag trivs att vara med dig.. (oj vad många gånger jag skrev mkt, hahhah)
Jag tror det är viktigt att man är ifrån varandra lite, så man kan sakna varandra och längta!!
Även om man är sambo, tror jag det är bra.. Tillsammans och lite egen tid ibland!



Godnatt!! Ensam i min stora säng, hihih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela