Sofie

Party party

Publicerad 2009-10-24 09:30:53 i Allmänt

Igår slutade jag tidigt, skönt att ha en eftermiddag ledig. Det är inte ofta det händer.
Jag och Mamma körde till mobilia en sväng, sen till farmor där vi även träffade Faster och kusinson.
Farmor har flyttat till ett korttidshem, nu när hennes visit på sjukhuset var över. Det var trevlig miljö där, men man blir lite deppig när man ser alla gamla, virriga. Usch, längtar inte tills det är min tur.
Men det var rätt bra med farmor! Stötte även på Farbror när han kom så gick vi...

Mammi och jag körde vidare och handlade mat..
Sedan väntade en kväll med blandade känslor. Mammas kusin kom, vi åt gott, såg idol och hade mys.

Oro och ovisshet jag bär, i mitt hjärta det skär.

Idag ska jag pumpa cyklen, inom systemet och sen till entre en runda. Ska se om jag hittar nått fint:)
Ikväll kommer mina malmövänner hit för lite fest, singstar och massa snack!!
Det ska bli himla trevligt, nästan alla är samlade, utom Anna...
Korn, vi får hitta en dag som det passar dig också.


Nä, nu ska jag plantera lite blommor här hemma, städa undan och sedan bege mig mot värnhemstorget...

Trevlig helg, kan inte detta pissvädret vända? Vill ha en mysig höst dag, med kyla och sol!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-24 19:08:47

Jag tyckte du handlade en hel del som vanligt. Ha en trevlig kväll. Kram

Postat av: Korn

Publicerad 2009-10-26 08:24:45

Åhh, jag hade gärna varit där..

Hörde att du sjöng "give me your love" på singstar haha ;) fick meddelande av walle :)

Synd att den festen redan va planerad. Jag ska försöka hitta en helg då ni kan komma t mig (fast jag har inget singstar :(...)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela