Sofie

tittar i backspegeln

Publicerad 2009-10-13 21:20:28 i Allmänt

Kollade igenom min kamera och hittade massa sommarbilder från 2009.
Tänkte dela med mig av några
Drömmer mig tillbaka, MYS!!

 Grillmys      Filt, god dricka, sol och vänner!!

  Fester med vännerna i Krstad!    Varit hos Johan!!

  Vackra Hällevik    Vännerna!!

  Glass, solen, vara ute!!!     Kubb

  :)     Party, vännerna <3

 

  Johan <3

Tur man har foto så man kan drömma sig tillbaka!!!


Nu ska jag packa klart det sista. Imorgon kör jag till Johan och på Torsdag kör vi vidare till hans syster med familj som bor utanför Jönköping! En liten minisemester! Skönt!!
Har sett framemot detta ett tag, nu är det dags!!!

Sååå kallt nu, fram med den lite varmare höstjackan.. Sommarskorna har gått i idé...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela