Sofie

vill ha dig här hos mig...

Publicerad 2009-10-04 21:33:40 i Allmänt


Allting är så mkt roligare när du är här.
Allt blir mkt lättare, när vi är tillsammans.
Känner mig halv, nu när du åkt..
Vill skratta och bara vara dig nära!!

Fan, kom tillbaka till mig nu...
Längtar till Fredags eftermiddagen när vi ses, men hatar söndags kvällen när vi skiljs åt.

Har haft en toppen helg med min älskling. Har hittat på lite av varje. Bowlat, shoppat, kollat film, lagat mat och haft det mysigt... Skrattat och haft det bäst!!!


Jag ska på en jobbintervju på Torsdag! Ska bli spännande, men nervöst. Får höra och se hur de har det...
Kanske är nått för mig, vi får se..
Känner mig redo att gå vidare, se nytt, nya kolleger, barn, lokaler, erfarenheter osv....


Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2009-10-05 15:51:04

Naww e sis kär`?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-05 20:03:30

Lycka till på intervju vännen!!!

Är det i malmö???



puss o kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-05 20:03:50

Lycka till på intervju vännen!!!

Är det i malmö???



puss o kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-07 10:52:56

Gummsan....du får se till att Johan flyttar ner till dig å att du kan vara närmare din pojke... Grattis til intervjun! Var är det någonstans?? Jag håller tummarna på torsdag!! Puss Kram Anna... Ps. vad säger du om After Work ngon fredag framöver? Jag kan ta tåget till Malmö efter jobbet och så kanske vi kan äta / dricka vin på Lilla Torg?? hade varit superkul att ses och snacka... ha de gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela