Sofie

början på en ny vecka..

Publicerad 2009-09-14 21:29:30 i Allmänt

Jag sitter och tittar på det sjukaste programmet. Hollywoodfruar...
De är helt störda... Klarar inte sånt... Så tillgjorda..usch och fy...

Helgen har varit bra!! ifredags åt jag gott hemma hos familjen, kollade på tv och slappade!
Skönt, det behövs efter en veckas jobb!!
I lördags var jag och Mamma på entre och tittade runt lite.
Kvällen spenderade jag hos Emelie. Hon har fyllt år. Roligt att träffa Malmö vännerna igen!
Perre har kommit hem efter 5år i USA! Jätte skoj att prata lite och umgås.
Jag hängde inte med ut, syrran kom hem till mig och sov istället.
Bilder från festen kommer när jag orkar lägga in dem från datan

Jag storstädade hela lägenheten och tvättade i söndags. Tråkigt men sånt måste göras.
Jag orkar inte mitt iveckan när jag jobbar och tränar..

Blir träning, jobb och passa hundarna iveckan. Mamma ska utomlands så får hjälpa till med hundarna lite!
Hoppas hon får en toppen resa med sin vännina, det är hon värd!!
Mamma, jag ska försöka hålla ställningen där hemma! hihihi!!

Trevlig vecka....

Jag längtar till fredag... Hatar detta avståndet... Snart är det fredag!!:)
Miss you like crazy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela