Sofie

Mjällby i Allsvenskan

Publicerad 2009-09-27 20:48:09 i Allmänt

Igår hade jag en trevlig kväll med mamma och hennes arbetskamrater. Kul att träffa Marlena!!:)
Vi åt på restaurang och sedan såg vi chippendales.
Tyckte dock inte det var så himla bra. Alla kvinnorna blev galna, skrek och hade sig...
Männen strippade, dansade och juckade mest runt...
Nä, inte direkt nått för mig... saknade bara min pojkvän ännu mer! hihhii

Grattis Mjällby. Allsvenskan väntar!! :) Nu är min älskling glad! Hans Mjällby är klara för allsvenskan.
De kommer möta mitt Malmö FF nästa säsong. hihihhi Fight :)

Malmö FF har också börjat skärpa sig! De har vunnit de senaste matcherna! Wiiiee!!

Veckan som väntar kommer bestå av jobb, träning, Apt träff på jobb, vi ska även ta gruppfoto! Mitt första jobb-gruppfoto:).
Till helgen ska jag träffa Johan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela