Sofie

19 April

Publicerad 2010-04-19 21:03:26 i Allmänt

Ännu en måndag går mot sitt slut. Börjar alltid 6.15 på måndagar, det innebär att klockan ringer första gången 4.15 på morgonen. Inte roligt en måndag.
Lång dag på jobb och sedan har jag och syrran tränat!! Så duktiga så!!

Älsklingen var sjuk ihelgen, jag har inte blivit smittad. Skönt!! "Ta i trä"...

Nu är jag halv igen, Bejbi har åkt hem.. Jobbigt. Vill ju ha dig hos mig, snyft. ♥♥♥♥♥



Imorgon spelar MFF mot HIF, skånederby. Får se var jag ska se matchen. Olearys, pappa eller Andy? :) Får se imorgon och får se vad syrran säger... Malmö Malmö Malmö!!!! Hejja!

Nu verkar flygplanen komma igång. Blev lite orolig där ett tag. Visste inte hur länge de skulle var inställda. Vill ju iväg till Rhodos på min födelsedag! Har sett framemot den resan nu ju!!!
16 Maj ♥    Tiden går snabbt. Snart dags. Mindre än en månad kvar.

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2010-04-20 15:57:37

Om du vill ha foto som header så googla bara på designa din blogg.. så kommer det upp en sida där som har förklaring till mkt bloggdesign!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela