Sofie

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2010-04-24 16:26:34 i Allmänt

Skrev ett långt inlägg om helgen innan men det försvann när jag råkade trycka på en tangent..Jäkla skit.
Jag får skriva om helgen imorgon istället.

JAG OCH FRIDA BLEV ÄNTLIGN GODKÄNDA PÅ VÅRT EXAMENSARBETE!!! JAAAAA!!!!

Om det inte var svårare kunde vi gjort det för längesen. Vi trodde vi skulle få opponera igen och byta examinator. Skönt att det är över nu!!! Inget som hänger över mig mer!

Så snart har jag mitt examensbevis i min hand! Kan inte fatta att jag klarat allt, att jag har klarat gå en hel utbildning på högskolan.
Jag är fan grym.. hahahha :)

YEEEEES!!!!!!


Snart kommer Jenny!!Vi ska äta och dricka gott. Snacka en massa!!!!
Ska bli kul att ses, längesen... Denna helgen umgås jag med mina Malmö vänner!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-25 21:09:38

Grattis till att ni är godkända, känslan är oslagbar =)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela