Sofie

dreaming

Publicerad 2010-04-29 20:55:02 i Allmänt

Imorgon är det äntligen Fredag! Dagen då jag äntligen får träffa HONOM igen!!
Jag längtar!!!

Jag undrar och tänker mycket på framtiden. Hoppas att det snart blir förändring för oss.
Undra hur det kommer vara då?
Jag bor inte själv längre? Det är inte bara min disk som ska diskas, mina kläder som ska tvättas. Vi är två stycken! Hur kommer vår vardag bli tillsammans? Kommer vi strypa varandra?
Jag har bott själv i 5år snart, undra hur jag fungerar med någon varje dag, hela tiden? hahaha Nog en utmaning.

När jag gick till bussen efter jobbet så luktade det grill. Jag drömde mig genast bort till en egen trädgård där Johan och Jag grillar tillsammans! Allting verkar bli bäst i mina drömmar. Undra hur verkligheten blir?
Tur jag kan gå tillbaka till bloggen och se vad jag drömde om, när vardagen tagit över...

Sen när man uppfyllt drömmen, så börjar nästa man vill nå... :)

Oj, vad jag grubblar... Men detta tar mycket av min tid.... Jag vill veeeeta. Vill så gärna trivas, vill veta hur allt kommer bli.. Ha allt klart..


Valborg imorgon. Blir grill med Johans föräldrar. Sen blir det kanske en promenix på stranden framåt kvällningen?!!
Min kväll har bestått av lite fix i lägenheten. Deklarerat och packat lite... Diskat och fixat!


Trevlig helg, det ska jag iaf ha!! Ska pussa och krama mitt ♥


Ska ha serious talk med honom ihelgen, så vi kan enas om vår framtid! hahahah
Han bara älskar när jag säger: serious talk!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2010-04-30 12:37:20

Ha det underbart sis själv ska man jobba och spara pengar till sin egen framtid. Hälsa sölveshåla från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela