Sofie

Fullständigt sönderslagen

Publicerad 2010-04-07 21:53:31 i Allmänt

Sitter och tittar på efterlyst, de pratar om Emma som nästan blev mördad i Kristianstad. Helt sanslöst, varför ska man behöva få uppleva sånt?
De visar bilder från staden på tvn och precis där hon hittades har jg bott.
"Fullständigt sönderslagen, okontaktbar" säger dem på efterlyst.. Fy sjutton...
Kan inte prata och går med rullator..KOmmer alrig bli återställd.
Känns liiite extra när jag känner till staden, känner ju mig hemma där. Kunde lika bra varit jag? Någon i min närhet,  i vilket fall är det hemskt vem det än händer...

Idag har jag varit på Mammas jobb en runda. Petra och hennes små söta söner var med. Passade dem lite, så goa!!

Haha igår på vår apt så gick brandlarmet, vi fick utrymma. Brandkåren kom.. Ingen brand...


Nu blir det sängen, är dunder trött idag...

Ihelgen blir det plugg med Frida. Ska få klart skitet nu!!!


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-08 19:20:43

nu får ni se till att bli färdiga =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela