Sofie

fullt ös

Publicerad 2010-04-14 21:10:32 i Allmänt

Sitter just nu i soffan, har varit igång hela dagen... Underbar dag på jobb. Har varit ute i solen nästan hela dagen! Såå skönt väder!! Tur man inte sitter på nått kontor. Skönt med ett så pass fritt jobb som jag har. Tar med lite frukt och går iväg en runda med barnen.

Efter jobb var det snabbt hem, slänga in tvätten... Sen träning och när jag återigen var hemma blev det tvättstugan ännu en gång...
Fullt upp, sånt måste göras!
Det är inte lätt med ett heltidsjobb, en tvårumslägenhet som ska hållas i ordning, tvätten ska tvättas och maten ska finnas i kylen. Samtidigt måste kroppen ha sin omgång på gymmet.
Vänner finns det lite tid till mitt i veckan, tråkigt men så är det i min vardag just nu.
Johan, kanske underlättar om man är två?? hahahhah


Så nu sitter jag här i soffan, har nyss renbäddat sängen och hämtat upp sista tvätten!

Annars har jag börjat med mina järntabletter. Ska ta dem i 2månader sedan ta nya prover. Jag känner mig helt uppsvälld i magen.. Kanske är tabletterna?

Snart ringen älsklingen till mig, ska prata lite grann... Vårt mitt i veckan- telefon-förhållande   hihihih
Sen väntar sängen!

Ha det så bra i det härliga vädret!!!

Jag påverkas väldigt mkt av vädret har jag märkt!! Blir glad, pigg och vill göra massa när det är sol!!
Medan regnet får mig att känna mig trött, omotiverad osv...



Syrran, Johan och Jag blev också påverkade av det fina vädret. För några veckor sedan var vi på stan. Vi blev så sugna på glass i det härliga vädret så vi köpte en och satte oss vid kanalen! Underbart!



Kan rekomendera yoghurtglass med passionsfrukt på. Man fick välja topping själv.
Köpt på redfellas juicebar på Hansa. Gotte gott gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela