Sofie

Effektiv söndag

Publicerad 2010-08-08 14:39:55 i Allmänt

Phhuuu, snart är allt färdigt här i lägenheten. En tråkig regnsöndag har spenderats inomhus. Jag har packat upp mina saker och Johan har rensat ur sitt.
"Du får inte köpa ett plagg till på hela året, förrän du slitet upp allt" sa han. Karlar förstår inte att man måste ha massa olika kläder och skor för att matcha och kunna välja! hahahha
Jag fick iallafall plats, gytt det! Han står nu och städar badrumsskåpet.. En effektiv start på denna söndag som även är den sista dagen innan jobbet drar igång.
Då börjar allvaret här och sambolivet drar igång på riktigt. Vardagens bestyr.

Har nog landat lite nu tror jag... Får se hur jag känner efter en dag på jobbet imorgon. Hälsa på alla nya föräldrar och barn! Skönt att haft lite semester nu mellan jobben så man hinner vila och ladda lite...


Vill gratulera Anna som blir 25år idag! Vi måste ses snart vännen, bestämmer när jag fått mitt schema.
Mycket har förändras sen vi slutade skolan t ex jag har flyttat till malmö. sen sölvesborg, blivit sambo, bytat jobb osv. Anna har flyttat och har en liten bebis som snart ska komma till världen. Mycket händer i vår ålder.
Vi hade en riktigt skoj tid under högskoletiden men nu är det andra bullar :) Minnen!!


Grattis vännen!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-10 11:02:26

Jaaa..det är mkt som händer (tur att allt är positivt!!!) Känns som hundra år sedan jag var på fest med er och drack vin och sedan dansade loss som en galning, nu är det annat i livet som prioriteras. Men jag hoppas verkligen vi kan få ihop en dejt snart, du har ju inte ens fått se magen... Hör av dig när du vet hur du har det om dagarna! Lycka till med allt på jobbet, låter som att du kommer trivas bra =) KRAM KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela