Sofie

känslokrock

Publicerad 2010-08-07 23:03:42 i Allmänt

Det har varit dåligt med uppdatering nu under semestern. Lägger upp ett sommar inlägg när jag fått ordning på kameran, sladdar osv.
Har iallafall varit på en semestertripp denna veckan. I tisdags var Jag, Johan, Frida och Frippe på liseberg. Där var riktigt mkt folk. Köer till alla karuseller, ca en timmes kö till Balder och de roliga karusellerna. Men vi hade en super mysig dag där uppe!
På kvällen körde vi till Johans syster i Jönköping där vi var tills igår. Har haft det mysigt på landet med hagar och bäcken som närmsta granne. Avslappnande. Lägger in bilder sen när jag får rätt på allt som just nu är i kartonger här i Sölvesborg.


Dagen har gått i ett. Har tvättat, packat och städat lägenheten. Snälla Mammi hjälpte mig. Syrran ska bo i min lägenhet nu, så nu är den städad och fin!!
Ikväll när jag och Johans satt och åt varmamackor bara flög allt på mig....Tårarna började rinna längs mina kinder. Johan var snabb med att krama om mig.. Det blev nog för mkt, har inte förstått allt innan tror jag. Jobbigt att säga "hejdå" till familjen innan idag. Har packat och haft mig.... Ja, jag vet inte varför?? Vill ju ha nära till familjen.. Syrran flyttar också nu och Mamma blir "ensam". Får skuldkänslor.
Samtidigt som mormor är dålig..
Ja, massa känslor kom flygande och reslutatet blev tårarna....
Mammi, Banne, Pappa och hundarna: jag lämnar inte er... Är bara lite längre bort än vanligt! Vi kommer ses mkt ändå och hitta på roliga saker på helgerna!

Jag får hoppas det lägger sig och att jag trivs här uppe hos mitt hjärta. Hemlängtan kanske tar övertaget?

Nog för ikväll... Massa tankar och känslor i lilla Sofie nu. Dags för kudden. Känns nog bättre imorgon när allt lagt sig lite..
Har iaf haft en toppen semester med familjen, vänner och Johan!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-08-08 18:02:05

Det är klart att det är mkt nu,men va inte ledsen det är ju kul saker som händer. Vi ses snart. Puss o Kram.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-10 10:58:01

Du ska se att du vänjer dig snart vid avståndet till familj och du vet ju var dem finns =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela