Sofie

Julen 2010

Publicerad 2010-12-27 20:29:31 i Allmänt

Julen är över för detta året. Vi fick en väldigt vit jul.
Har verkligen fått välja vart och OM jag ska köra i Malmö. Har fått skotta mig ur parkeringen och skotta mig in igen. Helt sjukt vilka mängder snö..

Har insett att det är roligt att titta tillbaka på bloggen och på foto. Mamma och jag diskuterade om det var snö förra julafton: snabbt och lätt tittade jag i bloggen och fick information! heheheh
Roligt med minnen både bilder och skrivna saker!

Jag har iallafall haft en toppen jul tillsammans med familj och släkt i Malmö. Lille julafton hade vi lite julmys. God mat och uppesittarkväll med bingo! Helt sjukt: de fyra första siffrorna som Lotta ropade upp fick jag på rad. Men den 5e kom aldrig, jäkla skit.


Jag och hundarna, redo för julfirande.



Jag var tomte, här hälsar jag på Mormor!


Present från föräldrar och barn på jobb:

en fin present med glögg, hyacint, trisslott och choklad! Ett fint kort, värmande ord!

Så här kan det se ut när Johan och jag är på besök i Malmö:



VovveMYS!

Det har varit härligt att vara hos familjen lite länge, onsdag-söndag! Men jag saknade min älskling mycket!
Julen har varit hur bra som helst! KalleAnka, julmat, klappar, familjen och nära, snö, slappa under filten osv..

En julbebis har också fötts. GRATTIS Sara och Håkan till deras Ellie!!!


Mindre än en vecka till nytt år. Spännande att se vad nästa år har att erbjuda!


Tack familjen för en mys-jul!!! Tacksam att mormor fick vara med oss. Såg inte så ut för någon månad sen. Även farmor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela