Sofie

nära&kära

Publicerad 2010-12-11 22:36:52 i Allmänt

It's just the way it goes
We're the dreaming people
The way we put our hopes
Through the eye of an needle
Oh, oh oh
Through the eye of an needle
Oh, oh oh
We're the dreaming people...

Har haft Jays vinnarlåt på huvudet hela dagen. Han har en sån härlig röst, otroligt.
Minnah gjorde även väldigt bra ifrån sig igår! Grymma scenframträden.

Citerar min vän Py: "Om dem inte kan vinna allsvenskan, så får de vinna idol" hahaha Helsingborg.

Idag har jag haft en jätte bra dag. Familjen har varit här hos oss. Johans föräldrar var också här och fikade. De alla berömde våra "fula" lussekatter, hahah. Sedan visade vi pappa staden och mitt jobb.
Avslutade dagen med en god middag här hemma hos älsklingen och mig!
När bilen körde ifrån parkeringen här utanför så kom saknaden flygandes. Några tårar trillade...
JOBBIGT är det. Värre när man har setts. Ja, men sån är situationen just nu...
Det var roligt att få ha "gäster". Fixa och bjuda här hemma hos oss. Oj, man drömmer vidare om att bo större, grilla en sommarkväll i trädgården, ha gäster och ha skoj!

Ikväll skulle vi varit på Stins årliga glöggfest. Hon sätter egen glögg från grunden. Vi var dels trötta, sen lockade en myskväll.. Gårdagen spenderade vi på vars ett håll, så det fick bli soffmys tillsammans ikväll. Det är jag glad för nu, det snöar massa ute. Lägger sig över regnet, kommer nog vara dunder halt imorgon.
Jag som vill en runda till Kristianstad imorgon... Vi får väl se...

Sammanfattning: En toppen lördag med nära och kära, I like ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela