Sofie

sexton minus grader, kallt

Publicerad 2010-12-21 20:58:28 i Allmänt

Då sitter jag här igen och undrar om jag kommer komma fram till Malmö imorgon?
Jäkla snöväder. Det är fint med snö, men vill inte vara i trafiken.
Massa olyckor rapporterade.
MEN jag vill ner och fira jul med familj och släkt! ♥

Några har frågat mig varför jag och johan firar jul på olika håll.
Jag tycker det är "rätt" nu innan man har barn osv. Jag tycker att julen är en tradition med familj och släkt.
Jag vill fira jul med min familj och släkt, får vara i Malmö så länge mormor och farmor lever kvar.
Tycker även det är viktigt att Johan firar med sin familj.
Får se längre fram hur det blir då? Beror på var vi bor, barn, hus osv. Då får vi börja tänka om...

Så nu hoppas jag på ännu en fin jul med nära i Malmö!

Idag hade vi julfest. Fick fina presenter och blommor från barnen. Fina ord och tack från föräldrarna! Det värmer! Hade utvecklingssamtal förra veckan. Då jag även fick mkt beröm och fina ord! Roligt!!

Innan idag var det 16minus här uppe. Säkert ännu mer nu.. KALLT som bara den... Brrr...

Onsdag, Torsdag och sen är det FREDAG!! Det går fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela