Sofie

Mitt 2010

Publicerad 2010-12-30 17:13:38 i Allmänt

Då är snart hela 2010 slut och ett nytt år väntas. Undra vad det kommer med!!

Tänkte sumera några stora händelser under mitt 2010.

♥ Året började med att jag fick fasttjänst i Malmö. I augusti fick jag mitt andra fastajobb.

♥ I Augusti lämnade jag storstaden för sambolivet i lilla Sölvesborg.

♥ Min 25års dag firades tillsammans med min älskling, syster och hennes dåvarande pojkvän på Rhodos!
   En toppen resa och födelsedag!


♥ Malmö FF vann SM guld


♥ Detta året har jag varit på möhippor och bröllop.
   Grattis Åsa och Eric, Kerstin och Linus och Christian och Oksana




♥ Många vänner bebisar har fötts detta året!
   Grattis Annica, Anna, Py, Sara, Åsa och Ida


♥ Alla 25års fester och andra tillfällen som förgyllt mitt år.




 Grill!!!

♥ Köpenhamn, Liseberg, Ullared, Jönköping och Helsingör




 ♥♥♥ Familjen, vännerna och älsklingen ♥♥♥

GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT!!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-12-31 11:46:30

Gott Nytt År på dig med Fia.

Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-12-31 20:09:32

Man tror inte de e sant att man suttit på gården o grillat,när man tittar ut nu.Lääängtar till våren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela