Sofie

1 år

Publicerad 2010-02-21 20:14:20 i Allmänt

På natten mellan den 21 februari och den 22 februari 2009 träffades jag och Johan för första gången.
Vi träffades på Grand, mitt på dansgolvet! Ingen av oss vet riktigt hur? hihih
Frida tvingade mig att ta med Johan hem till henne, där jag skulle sova den natten. Minns att det var rätt jobbigt, kände inte honom och vi sov på hennes lilla mini soffa. Dagen efter vaknade vi (4 stycken), lagom bakis och vi gick och köpte thaimat. Senare körde jag honom till Stationen, han skulle åka hem och jag körde mot Malmö.
Undrade om vi skulle ses igen?

Efter det var han i Thailand i 2 veckor, vi hördes via sms. När han kom hem så bestämde vi att han skulle komma hem till mig. Jag var så jäkla nervös. Är så mesig med sånt. Vad skulle vi snacka om? Vad skulle vi göra? Vad tycker han om mig? Vad tycker jag om honom? Hur ska det här bli, osv.. hihih
Men det gick tydligen rätt bra.
Nu ett år senare träffas vi fortfarande!!! Han var nere hos mig denna helgen. Vi har varit hos farmor, varit på hockey, varit hos Mamma och Pappa osv. Bara umgåtts!
Idag "firade" vi ett årsdagen! Vi gick en runda på stan, sedan bjöd Älsklingen mig på trerättersmiddag på El Patio. Jag fick även ett jätte fint armband av honom! Har tagit foto, men är så trött så får lägga in bilden imorgon.
Älskar dig Bejbi ♥  Tack för du stått ut med mig denna året :) Hoppas du orkar ännu fler....?!

Har gått och blivit snuvig nu igen, är helt död.. Måste få stopp på den rinnande näsan. Ska gå och bädda ner mig med en skvaller tidning. Imorgon väntar den låååånga Måndagen. Jobb och träning...


En bild på oss, alldeles i början.
Frida, Johan, Mackan och Jag.  

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-22 10:30:37

SÖTA NI =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela