Sofie

Fixar Sofie

Publicerad 2010-02-09 19:54:37 i Allmänt

Min dataskärm vill inte alls som jag. Den börjar nog bli kass, bilden hoppar. Men sen funkar den igen, den måste hållas i ett speciellt läge. Min lilla data börjar bli gammal. Köpte den när jag flyttade 2005. Stackars gamle-datan! Den har varit min trogne vän i många år nu... Min data och Jag!! hihih
Ett tag till får den hänga med tycker jag! Skärmen blir glad emellanåt.

I eftermiddag hängde Mamma med mig och köpte blommor. Mina blommor börjar dö och det var dags för nya.
Vad allt dör i min lägenhet, data och blommor.. hihih
Jag har planterat och fixat här hemma nu i kväll. Det har blivit fint!! Jag kan om jag bara vill.
Började även diska, torka lite skåp, kylen och fixa lite annat smått. Får passa på medans man har motivation, det är inte alltid det..
Jag har varit duktig jag!!


Jag vet att min blogg innehåller få bilder, men jag orkar inte lägga in på datorn och sen på bloggen. Det är super tradigt. Hoppas det går bra med text och några bilder ibland! hihih

Varför räknar man alltid ner till helgen? När jag vaknar på morgonen längtar jag tills kvällen när jag ska sova, varför? Jag är såå trött, det är tråkigt med kyla och mörker... Varför är människan aldrig nöjd?
Man borde nog vara mer nöjd och se det bra och värdefulla man har!! Värdesätta saker och livet.
och inte bara gnälla och klaga över lite kyla... hihi oooj vad seriös jag låter va?? :) hihihi

Finns många barn och vuxna som inte har det så lätt... 

Nä, nu ska jag återgå, Fixar Sofie ska lämna sin trogne data ett tag, ska ta undan lite kläder och så...
fortsätta fixa!

På återseende. Ha det så brauuu!!!

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2010-02-10 21:22:04

SV: tack så mycket =) joodå, det är jättebra. mycket förväntansfull och lycklig just nu =) hoppas det är bra med dej också, kramkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela