Sofie

I din närhet är allt bra

Publicerad 2010-02-25 20:30:50 i Allmänt

Då sitter jag är i soffan igen.
Ska snart packa väskan. Ska åka till Johan imorgon efter jobb. Det är svårt att veta vad jag vill ha på mig ihelgen. Vet inte än vad vi ska göra, så jätte svårt att packa ner.. hihi
Dagens i landsproblem. hahah
Vad ska jag ha för tröja? Vilka byxor till? Behöver jag strumpbyxor med mig? Vilka smycken och skor?
hihi Kan ju inte packa med mig hur mycket som helst.. hiihihi

Jaja, är glad att jag ska åka upp och få hålla om min älskling! Jag får nog läsa tillbaka i bloggen om ett tag och minnas denna saknad och längtan. Sen i framtiden när vi bor ihop och ses varje dag. Då får jag läsa och minnas hur vi en gång hade det... Man anpassar sig snabbt :)


Vill vara uppe hos dig nu!!! Bara saker sånna enkla saker som att handla, laga mat kan jag se fram emot att göra tillsammans med dig. Bara för att få ses, ingen vardag för oss nu. Det mesta gillar jag i din närhet..

Måste tänka tillbaka på saknaden, när man är inne i vardagstråket och bara surar för minsta grej?!


Banne och Mammi är två andra som också är bäst! också vovvarna!!!

Nä, nu ska jag packa...Diska och sen lägga mig..Så är det snart Fredag!!!! :) Jaaaadååååååå!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-02-26 09:38:39

Ha Ha Tack bespara oss gärna när du är sur.....

Icke rolig o ha med o göra.

Ha en fin Helg nu.

Puss o Kram.

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-02-26 11:08:36

Låter underbart vännen!Hälsa Johan så gott!!!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela