Sofie

Krasslig

Publicerad 2010-02-23 12:37:01 i Allmänt

Usch idag är jag krasslig. La mig med huvudvärk och feber igår, vaknade med huvudvärk. Snuvan vägrar ge med sig.. Har varit hemma idag och sovit en massa. Hoppas skitet försvinner NU!
Alla barnen hos oss är förkylda, de nyser rakt ut och föräldrarna har inte dem hemma. Inte konstigt att alla blir smittade...

Ska snart gå en runda till apoteket och köpa ipren och nässpray. Nässpray är min räddare!!!

Nu när jag är sjuk har jag inget bättre för mig, så har tagit mig i kragen och lagt in lite bilder från kameran.
Här kommer det fina armbandet som jag fick av Johan!!


Märke: Baglady. Läder länk med olika berlocker typ. Ett hjärta finns med!

Söta bilder från helgen:

Frans har en härlig ställning.


Rubens favorit plats. Fönsterkarmen! Utsikt


Han är mer en katt än en hund! Han har stenkoll på alla som går förbi, speciellt alla hundar!


Här kommer en rolig bild som är tagen för några helger sen, när Marlena, Mamma och Jag hade en trevlig pubkväll.

Kanske inte så smickrande på mig. Men kolla Ruben! hihih Gäspar precis i rätt tid!



En fråga: Hur får man bort "virus" från msn. När det skickas sånna länkar, utan att man själv gör det??

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-02-24 21:10:00

Hahahahahh snygge Ruben.... Skoj vi hade den kvällen! Vi får göra om det snart igen... =)

Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-02-25 17:32:14

Han e en Kattematt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela