Sofie

back... :)

Publicerad 2010-01-12 19:54:13 i Allmänt

Puuhh är helt slut.. Massa nya barn och föräldrar att lära känna. Två av mina kolleger har semester denna vecka så det är vi nya och vikarier denna veckan... Barnen känner ju inte oss än, så ack vad jag är trött...

Mailar lite med mina gamla kollega och barnen där borta undrar var jag är, föräldrar och kolleger hälsar. Det värmer att höra det!

Lördagen bestod av lunch på entre med Mamma och Syrran, det var gott och trevligt. Sedan på kvällen drack jag, Mammi och Marlena lite vin. Himla mys!! Skulle egentligen träffat Jenny, men det blev inte så...

Denna veckan består av jobb, Apt imorgon kväll...

Jag och Johan har lite vi ska fixa i helgen. Boka Stockholmsweekend, kolla utomlandsresa när jag fyller 25, sen snackade han om att kolla hockey.. Får se vad det blir!!
Vi ska iallafall träffas! Wiihoooo!

Snö, snö och åter snö... Denna vintern har vi fått se väldigt många flingor falla... Snart räcker det väl??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela