Sofie

ett år sen...

Publicerad 2010-01-15 16:59:49 i Allmänt

Idag är det 1år sedan jag var i kyrkan och fick min lärarexamen. Jag har jobbat i ett helt år som lärare!!!
Vill gratulera några av mina vänner som tar examen idag!!! Då är det slut på den "lugna" studietiden och festerna hihih Nytt liv väntar

Det är ett under att jag klarat dagen arbetspass. Är sååå jäkla snuvig, går med papper i handen hela tiden..
Jag har klarat det. Har väl levt på att det är Fredag och att Johan kommer till mig i kväll!!!!

Annars har jag handlat, håller på att tvätta och fixa lite... Ligger inte på latsidan idag.. Inte än iaf...

Boka resa ihelgen hoppas jag!!!


Helvetesveckan på jobb är över, nya tag nästa vecka... Hoppas min förkyldning gett med sig då!

Trevlig helg!! FREDAGSMYS väntar!! I LIKE!!!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-01-17 22:22:38

Ni kommer att få det toppen på Rhodos.... =)

/Majsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela