Sofie

Jävla

Publicerad 2010-01-14 21:14:07 i Allmänt

Denna eviga jävla förkyldning som jäklas med mig alltid.
När den äntligen försvinner så kommer nästa omgång. Näsan rinner som aldrig förr. Huvudet dunkar och jag är helt slut i kroppen..
Minsta lilla motgång kan få mig såå jäkla irriterad.
Är detta tacken för denna veckan som jag kämpat mig igenom. Sjuka och lediga kolleger, helt ny barngrupp och nytt ställe.

Jaja, nog tjatat.. Har inget vettigt att säga.. Måste lägga mig för att få stop på min droppande näsa. Bara sånt som rinner hela tiden och inte kommer ut...

BAJS... hahahah Jag är helt slut


Vill ha helg och ledighet NU!!!! Det behövs...

Jag har nog valt fel yrke som mamma alltid säger... Smittas hela tiden..
Väntar bara på den roliga kräksjukan som jag lyckats klara mig ifrån, än så länge! *peppar peppar*

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-01-16 02:07:39

Du är väl snart immun mot allt istället...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela