Sofie

Utlandssemester väntar :)

Publicerad 2010-01-18 19:06:56 i Allmänt

Jag känner mig verkligen halv när Johan åkt hem igen. Kan inte beskriva känslan riktigt.. Halv bara.. hihih
Har haft ännu en underbar helg med Johan. Allt blir roligt och tiden går fööööör fort när jag får vara med dig.

Vi har gjort lite blandade saker t ex varit på ikea med Mamma, köpt en externhårddisk till mig (äntligen har jag alla foto på ett säkert ställe om min data dör!!!!), satt upp två tavlor i min lägenhet.
Vi har även varit och bokat en resa till min 25årsdag!
Jag, Johan, Syrran och hennes grabb ska åka till Rhodos den 16 Maj!! Ska bli underbart härligt!!! Längtar verkligen! I centrum med pool och bar och nära till havet... Låter perfekt!

Skulle egentligen träna idag, men jag känner mig fortfarande lite slö av förkyldningen.. Får nog vänta nån dag till tror jag. Du är duktig du syrran som gick dit!!!

Jag fick ännu en kväll/natt/morgon tillsammans med Johan! Var jätte glad!!! Han körde nämligen inte hem förrän imorse! Han brukar annars åka hem söndagkväll.. Vi hade en myskväll igår. Åt goda kräfter och tittade på film.
Det är ett evigt tjatande på mig, men det är sååå jobbigt. Tiden tillsammans är värdefull, när man ses som vi gör.

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-01-19 21:47:07

Tjata på gumman det får man lov....

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-20 16:29:49

Visst får man tjata!!! Härligt med rhodos, är så avundsjuk gumman det kommer bli en fantastisk födelsedag tror jag !! Puss

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-01-21 20:17:28

Du tror du det finns plats i resväskan till mig???=)

Kram Majsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela