Sofie

Bröllop

Publicerad 2010-07-17 13:34:16 i Allmänt

Idag ska jag på Kerstins bröllop! Har följt hennes planering så ska bli roligt att se dem. Vara med på deras stora dag. Vår kollega Linda ska även sjunga!
Ikväll ska jag träffa Jenny, ska hem till henne!!!


Jobbe-möhippan för Kerstin!

Nu har jag semester! Igår var min sista dag. Har blandade känslor. Kommer sakna de flesta av mina kolleger. Vi hade kunnat ha det såååå bra, bra förutsättningar. Men men....
Har nog inte riktigt förstått att jag ska sluta och börja på nytt. Förstår väl inte det förrän jag kommit in i det andra.
Hoppas det blir bra!!!

NU ska jag fixa mig, snart bröllopsdags!!
Trevlig helg!!


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-18 13:08:44

ha en underbar semester ´Sofie, det är du värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela