Sofie

uteserveringar

Publicerad 2010-07-06 21:36:43 i Allmänt

Härliga sommardagar!!

Hade en super kväll på Olearys med Mamma, syrran och Johan. Kollade fotboll, snackade och drack rosé! Mums! Vi har nära dit så det var kanon.

Lördagen spenderades på stranden. Det var riktigt varmt och vi badade två gånger. Pappa är en badkruka. Grillning och möllan stod på kvällens schema. Macke, Johans kompis, kom på besök. Det var trevligt.

En söndags tripp till Swedala outlet och svedala marknad med Johan innan Mjällby mötte MFF på swedbank.
Det slutade med en arg Sofie och en glad Johan. BLÄÄÄÄÄÄ.

Tack för en mysig helg älskling!

Nu har vi sammanslagning på Motetten. Massa barn, personal och stora lokaler. Får smått panik. Usch, låt dessa två veckor gå snabbt.

Måndag och Tisdag har spenderats med familjen. Idag slutade jag tidigt och mamma och jag hade en mysig dag på stan. Shoppade lite och åt god bakpotatis! Ikväll var vi även en runda i västra hamnen och åt en god italiensk glass vid strandpromenaden! MYS!!
Sommardagar och sommarkvällar I LOVE ♥

När jag fyllde 25 fick jag ett pandora armband. Fick berlocker från farmor och familjen i 25års present. Köpte även från mormor idag, från presentpengarna.
Roligt att ha något lite dyrare och finare att samla på, t ex julklapp osv.

 Idag köpte jag en fotboll med blåa stenar istället för de lila på bilden.

Av familjen har jag fått Maj-månadssten.


Av mormor fick jag en fotboll och en hund.
Av farmor en tärning och armlänken
Av familjen en med rosa stenar, en månadsten och en stopp.
Vill ha något som beyder något: farmor och jag spelade mkt spel förr därav tärningen.
Mormor och jag tycker om fotboll, pratar ofta om det, hund symboliserar henne också.
Berlockerna blir som små symboler mellan mig och personen!!
Roligt att samla, sååå fina... De är bara dyra, men betydelsefulla!!!

Helgen spenderas på Killebom och Kristianstaddagarna. Killebom är Sölvesborgs egna festival!!!
Super mysigt!! Kristianstaddagarna är såå kul, träffa alla vänner och stan lever upp! wiiieee!!!! Tyvärr kan jag inte vara där lika mkt nu som när jag bodde där, får bli helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela