Sofie

bröllop

Publicerad 2010-06-20 10:45:06 i Allmänt

Min helg har bestått av bröllop! I fredags hade vi möhippa för Kerstin, min kära kollega. En taxi hämtade henne och i den fick hon ett brev och en paket med en slöja i som hon skulle ta på sig.
Taxin släppte henne i magistratsparken där vi var. Vi hade fixat picnic och lite lekar. Kerstin hade inte anat något och blev väldigt överraskad. Roligt!
Vi grillade lite och åt gott! Spelade kubb och hade en sinnes tävling där Kerstin vann priser!
Sedan gick vi till en pub där vi tog en öl och pratade lite. Jenny hade varit ute med sina kolleger och kom till oss där vi var.
Kerstin, jag och Jenny gick vidare till Fridays där vi satt och pratade lite. Nicklas och Tobbe var där även Toffe, Felix och Martin! Roligt att träffa dem!!!


Kollegerna samlade, Kerstin blev överraskad!


Gänget samlat!

Snack på restaurangen!

Tack alla goa kolleger för en toppen kväll!!!



Ett annat bröllop har jag tittat lite på ihelgen. Sveriges Kronprinsessa har gift sig med sin Daniel. Fint och romantiskt...


Igår grillade jag lite hemma hos Mamma! Det var mums!
Idag står tvätt och städ på schemat! Ska även springa lite i affärer senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela