Sofie

Sooooool!

Publicerad 2010-06-17 20:05:16 i Allmänt

Äntligen är solen hos oss!!
Verkligen efterlängtad. Har varit så grått och trist länge nu... Hoppas bara den stannar hos oss.
Det är härligt att kunna vara ute med barnen och njuta av det fina vädret!!
Idag har vi haft utspark för de barnen som börjar förskoleklass. Hade lite sång,ramsor, hinderbana, ansiktsmålning osv. Trevligt!

Många frågar mig hur jag känner inför flytten osv.
Jag har nog inte riktigt förstått det än.. Jag och Johan har pratat om det ett tag, men när jag har jobbat ett tag däruppe så kommer jag nog förstå det.
Är så van nu som vi har det... men hoppas att förändringen blir til det bättre..
Det som är jobbigt nu är att jag inte har samma krets där uppe som här. Kan inte åka till mamma efter jobbet. Mina vänner bor i Krstad, 3 mil. Jag måste hitta någon vardags sysselsättning.. Det kommer nog bli svårast, den omställningen.

Denna helg spenderas i Malmö... Ska träffa kompisar och familjen. Johan ska nog umgås med sina kompisar. Erik och Chippen är inte här många veckor under sommaren, så han får passa på. Då får han ledigt från mig, hihih..

Usch jag är sååå trött om eftermiddagarna/kvällarna. Somnar direkt när jag lägger mig i soffan. Min lägenhet ser för jävlig ut också, saker över allt. Men orkar inte ta tag i det mitt i veckan. Får bli på lördag... Jag har ingen ork eller motivation mitt i veckan... är helt slut då...
Hoppas på förändring, annars undrar jag hur det ska se ut när två personer slarvar? hahaha

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-18 15:21:38

Jaaaa det undrar jag oxå!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela