Sofie

uppdatering!

Publicerad 2010-06-15 21:15:48 i Allmänt

Då har jag skrivit på, det blir nytt jobb för mig i Augusti.

Ihelgen har jag varit uppe hos Johan. Vi har varit hos hans föräldrar och även en runda på Sweden Rock. Jag har aldrig vrit där tidigare. Gick en runda och tittade på folk och i stånden. Åt en langos, det tillför festivaler. Tur att de inte spelade så mkt musik, hårdrock är inte riktigt mn favorit musik. Annars har vi myst och pratat om framtiden. Johan var med mig och skrev på pappret i söndags. Hans kollega är vän med mina kolleger.
Undra vad jag ger mig in på.. Alla känner alla där uppe i hålan... Undra hur länge jag klarar omställningen? :)

Lördagkväll spenderades hos Frida i Kristianstad för att fira hennes 25årsdag. Tilltugg och trevliga människor. Längesen jag träffade Carro, Pauline, Dennis, Frippe, Frida och Mia! Riktigt roligt!!!

Fler vänner som väntar barn: Grattis Sara och Åsa som ska bli mammor. Nu är det många från högskolan som har fått eller väntar smått. Roligt :) Även Anna och Annica går i väntans tider! hihih
När man kollar på facebook hittar man många gamla bekanta och andra som ska få barn.. Det är en sån ålder nu.

NÄ, jag ska inte ha än.. Inte lönt att fråga. hihihhi :)

Några av mina kolleger är sjuka, så detta är en vecka med massa pusslande. Utedagar på jobbet för att underlätta. Har fått öppna två dagar på rad. Är rätt trött och omotiverad..
3 veckor kvar på jobb och sedan 2 under sammanslagningen. SEN SEMESTER OCH NYTT JOBB!
LÄNNNGTAAAARR!!!!!

Sitter och kollar hus på hemnet. Vill ju egentligen inte flytt in hos Johan, utan skaffa något gemensamt. Men vågar nog inte till en början. Som det ser ut ska jag ha kvar min lägenhet i Malmö ett tag, så jag har någon trygghet om jag inte trivs med jobb där uppe.
Är rätt kräsen när det gäller boende.
Det ska vara fint, renoverat!
Inte för litet/för stort!
Helst uterum och braskamin.
Inte någon trädgård man kan se rakt in i.
Rätt öppen planlösning

Vill som sagt ha att tiptop, renoverat! Ge mig några miljoner!!
Sen vill jag ha en ny bil också! hahhaha Lyxfällan nästa. Vill ju inte ta en massa lån upp över öronen heller.

Hur vill du att ditt hus ska se ut? Vad har du för krav??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela