Sofie

Ett lite mer positivt inlägg

Publicerad 2010-03-21 17:49:36 i Allmänt

Efter en helg tillsammans med familjen, mormor och farmor känner jag mig utvilad och redo att möta nästa vecka. Förkyldningen är inte helt bra än, men ack vad skönt det är att vara uppe ur sängen.
Idag har jag tvättat och fixat här hemma. Städat och gjort plats i köksskåpen för nya glas som jag fått hem. Det gäller att hålla på med sånt när det är roligt. Det är inte varje dag det! hihih

Denna dagen har älsklingen länge längtat efter. Mjällbys hemmapremiär i allsvenskan. Jag följde matchen via datan och de vann med 3-0! Grattis älskling. Nu är du nog glad. Bra jobbat Ekenberg!!
(Hoppas bara för allt i världen att MFF vinner över dem, annars åker jag aldrig till hällevik mer, *nervös*)

Fy vad skönt det är att kunna andas igen :)

Ett tag har jag funderat på att göra en ny tatuering. Jag har fått för mig att jag vill göra ett minne av Ruben och Frans. Nä,de är inte döda.. Frågan är Vad och Var? Just nu lutar det åt deras tassar (just deras, ska ta foto) på foten? Vill inte ha så synligt och vet inte riktigt var och om det blir bra.
Alltså en Ruben tass och en Frans tass på min fot? hhmmm, får fundera på saken.
Sen kanske man skaffar fler hundar i livet o så, men jag tror jag vill ha ett "minne" av dem iaf!
Vi får se hur det blir med det hela!

Idag har jag haft besök av Mammas vännina Pernilla, ja Mamma var också med. Jag fick en fin påskgrupp som pryder mitt köksbord. Trevligt med besök och att prata lite grann!

Tack Mammi för denna helgen. ♥
Johan; Har det varit skönt med semester från mig denna helgen? Sovmorgon? ihihih :)

Jag är redo att möta kommande vecka, hoppas jag håller mig frisk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela