Sofie

grubbel

Publicerad 2010-03-09 19:06:47 i Allmänt

Idag är en sånn "sakna" dag igen. Johan åkte igår och nu är han saknad.
Han stannade en extra dag, jag var glad!!!
Det är såå jobbigt nu de första dagarna efter han åkt. Men sen "vänjer" jag mig, tills vi ses igen och samma procedur uppdagas igen.. Suck... Jobbigt

Men får vara glad för att vi träffades ihelgen. Fredagskvällen spenderades hemma hos Mamma med henne, Pappa, Syrran och hundarna. Mat, lets dance och gotte! Det var mys!
I lördags umgicks jag med Johan och Syrran. Vi sprang på stan. Vi åt god yogurtglass med passionsfrukt på. Satt i solen längst kanalen.. Underbart.
Sedan köpte jag en ny rosa minilaptop. Love it!! Perfekt!
Min andra data var nästan 5år, varit min trogne vän i många år.
Sedan bjöd Jag och Johan Mamma på god lördagsmiddag och lite vin + Melodifestivalen!

Söndagen gick i gamlingarnastecken. Vi tog med Mormor hem till Farmor. Umgicks och snackade med de gamla. Trevligt!


Det är rätt tufft på jobbet nu, jag är trött och har ingen motivation... Jag är full av tankar angående mig och Johan. Grubblar mycket över det. Hur vi ska göra? Vill ju snart gå vidare i vårt förhållande. Det är stort att flytta på sig och allt...
Mkt av min energi går till dessa tankar och jag blir inte klokare.... Suck. Det är jobbigt

Rekommenderar inte distansförhållande, men vad ska man göra? hihihi Okej, allt har för och nackdelar.
"Vi hinner sakna varandra", men det räcker inte nu mer tycker jag...

Jag vill slippa allt grubblande och ha allt färdigt och att jag trivs med resultatet!

Ska jag flytta? Ska Johan? Får jag bättre/sämre jobb? Ska jag/han säga upp lägenhet? Trivs jag där/han här? Hur är det att vara sambo? Får Johan jobb här?
Kommer vi trivas?    Jajja, massa frågor.... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! hahhahhaha

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-03-10 22:04:08

Fia,Fia,Fia tänk inte så mycket! Sådana saker löser sig oftast av sig själv på ett smidigt sätt!!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela