Sofie

järnbrist

Publicerad 2010-03-30 20:06:29 i Allmänt

Så underbart att det är ljust längre på kvällarna. Igår när jag cyklade hem från träningen vid 19.30 var det inte dunder mörkt ute. Jätte skönt!!

Denna vecka blir en kort arbetsvecka. Jag hade semester igår och är ledig torsdag och nästa måndag!

Idag har vi betalat hela vår resa! Wiihoo.. Snaaart dags! Tiden går fort!

Jag har fått svar på mina prover jag tog hos läkaren. Jag har järnbrist=lågt blodvärde.
Inte konstigt jag är yr, illamående, trött, ingen motivation mm,. Skönt att ha fått ett svar vad "felet" är.

Nu blir det lite tv, sen sängen!

Snart påsk, idag har jag påskpyntat lite här hemma! Mys! Dock inte roligt att pynta här till sig själv. Ingen som kommer hit, bara jag som ser mitt lilla påskpynt i min lilla lya. hihihi
Men vill hålla på traditionerna och ha lite kyllingar här och var :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-30 21:09:48

Då får du ju bjuda hem oss till påsk då!!!!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-30 21:10:18

Då får du ju bjuda hem oss till påsk då!!!!!

Postat av: Anita

Publicerad 2010-03-31 13:52:32

Vilken dag passar det att vi kommer o hur dax??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela