Sofie

glädje och sorg

Publicerad 2010-05-31 20:33:43 i Allmänt

Gårdagen var trevlig. Familjen och mormor samlad!!! ♥
Dagar som morsdag är inte alltid glädje... Både tycker om sådana dagar och hatar dem..
Tankar gick även till stackare som av någon anledning inte har någon mamma. Har kanske gått bort eller inte har någon kontakt osv. Det är många mammor och andra som går bort i FÖR tidig ålder. Som inte får leva livet och får ta del av vad det har att erbjuda.
Kan inte tänka mig ett liv utan min mamma. Man tar det bara förgivet. När man hör någon mist sin mamma får man ett slag i hjärtat, men sen går livet vidare igen...

Nä, så kan man inte tänka...

Jobbat idag och i eftermiddag var familjen hemma hos pappa och smaskade jordgubbar! Mums...

Intensiv vecka väntar... Cellprov, järnprover på vårdcentralen, Apt, ladda på tågkort osv
Åker till Johan på Torsdagkväll.
Semester på fredag, spänd inför intervjun. Jag ska nämligen på intervju uppe hos Johan.. Försöker att inte tänka på det, utan får först se hur stället är innan jag tar ut något i förskott.. Har lite smått panik.. Vill inte lämna familjen. Jobbigt...
Får först se hur det känns innan jag stressar upp mig.. hahahah


Chippen och Oksana har gift sig i Las Vegas och de ska ha sin bröllopsfest i Sverige ihelgen. Så vi ska eventuellt dit.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-01 12:44:44

LYCKA TILL PÅ INTERVJUN, LÅTER SUPERSKOJ FÖR DIG!! JAG SKA HÅLLA ALLA MINA TUMMAR FÖR DIG VÄNNEN. KRAM KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela