Sofie

Lördag

Publicerad 2010-05-29 12:08:37 i Allmänt

Igår hade vi 1års kalas för mitt jobb. Grattis Kastanjegården, 1år! hihih... Vi åt tårta (inte jag) och hade stationer utomhus. Sedan firade vi upp en helium ballong i luften, en silvrig etta! Skoj!

Igår hade jag och mamma lite fredagsmys. Åt gott, kollade på så ska det låta och slappade i soffan!
Jag och Johan har semester från varandra denna helg. hahah Vi brukar skojja om det. Måste ju ha tid för lite annat också, så det inte glöms bort...
Så helgen ägnas åt familjen och kompisar.

Ska snart till stan med familjen och ikväll väntar lite Eurovision soncontest hemma hos Perre. Syrran ska till Perres syster ikväll. Så vi befinner oss i samma hus. heheh
Synd att inte Sverige tog sig till final... BLÄÄÄÄ...

Morgondagens morsdag firande blir på vår favorit restaurang, Vagabond. Hela familjen och kanske mormor! Myspys!!! Bästa Mammi ska firas ♥

Anna- Nästa år får även du fira din första morsdag!!

Annars har jag börjat fjälla lite... Inte roligt, men det hör till.

Börjar få smått panik. Får se hur det blir på fredag, hur det känns då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela