Sofie

Fredagsmys

Publicerad 2010-10-29 20:18:57 i Allmänt

Nu har vi fredagsmys här hemma, ligger i soffan under täcket med chippe och dippe :)
Började denna fredagskväll med ett hårt boxpass. Shit vad jag är slut, hela skakig fortfarande. Fick boxas mot tränaren, han tog i som fan och jag försökte jag med. Jag är heeelt slut.

Kom sedan hem till en städad lägenhet och en karl som stod och fixade kvällens mysmiddag! Bakpotatis, fläskfilé med stekta champinjoner o purjolök. Riktigt mumsigt!!

Nu är det som sagt idol i soffan. FREDAGSMYYYYYYS I LIKE!

Imorgon ska jag på bröllop, johan ska iväg på sitt håll.
Pauline och jag ska fixa oss tillsammans innan, roligt!

Trevlig helg mina vänner!

Har förresten köpt Blossas nya glögg 2010. Saffrans smak. Återkommer om den är god! Kanske ska smaka en mugg?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela