Sofie

jag HAR tränat!!!!!

Publicerad 2010-10-04 21:22:02 i Allmänt

Tro det eller ej, jag har varit och TRÄNAT!!! Äntligen!!! Det har jag skjutit fram några veckor nu, måste dra mig i örat lite.
Så mamma, nu kan du sluta tjata....:)
Detta ska hållas nu, träna minst 1-2ggr i veckan! Måste återgå till den "vanliga Sofie" som alltid tränat och hållt i gång. Jag har gått in i någon form av dvala nu, är trött och hösten smyger sig på... Får övertala mig själv!
Hejja hejjaa! Nästa projekt är att försöka få med Johan :) Måndagar krockar med hans schema, får se.

Annars har helgen varit mys! Jag och syrran har tagit hand om varandra då Mamma var i Polen och göttade sig. Vi har ätit gott och slappat isoffan! Jag har även fikat med mina gamla kolleger Py och Kerstin från senaste jobbet i Malmö. Roligt att få en liten uppdatering, mys! Lille Julius var också med, endast en månad är han! SÅ SÖT!

Pappa har också stått ut med oss ihelgen!! En familje mys helg fast utan Mammi!

Det är svårt att hinna med allt när jag är i Malmö på helgen. Fullspäckat hela tiden. Hann bara en del av det jag skulle hinna med, måste prioritera hela tiden. Vem jag ska träffa,vad jag ska göra osv. Får planera: denna helgen fika med kollegerna, nästa kstadvännerna, sen en helg träffa Jenny, sen ska mormor, farmor, familjen och johan ska med hinnas med lite. Planering ligger bakom mina helger, hihihiih
Mycket som jag vill hinna med = för lite tid!
Äsch, blev nog klyddigt det jag precis skrev. Jaja, är nog lite trött efter träningen. Ska lägga mig i sängen och läsa lite. Sen när älsklingen kommer hem om nån timme så får jag min godnatt puss!!!

Återkommer en annan dag, när jag inte är så virrig, hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela