Sofie

lördag vid köksbordet

Publicerad 2010-10-23 10:46:20 i Allmänt

Då var det helg igen! Sitter nu vid köksbordet i Malmö och pratar med Mammi!
Ikväll ska jag träffa Jenny, längesen vi bestäm detta datum. Tiden går ju så fort´. Det ska bli mkt trevligt! Vi har alltid skoj! Denna helgen har Johans syster och familj kommit från Jönköping, synd jag missar dem. Men man kan inte vara överallt.

Mamma och jag pratar om Spa! Hade varit skönt att komma iväg på spa i Januari. När vintermörkret har tagit över, kallt och depp. ihihihi... Får se om det blir något.
Vad ska man köpa till Pappa som fyller 50år i Februari? :) Får hitta på nått skoj!

By the Way: Så har min provanställning gått ut på Skogslyktan. Jag har snart varit där i 3 månder, vad tiden går. De vill ha kvar mig hihih Så jag har blivit med fasttjänst ännu en gång! Vad bra!!!
Tror inte jag kan ha ett bättre jobb nu faktiskt. Litet, mysigt ställe som vi tillsammans bygger upp från grunden. Ingen översittare, chef utan vi bestämmer själva! Barnen och föräldrarna är bra...
Enda nackdelen är avståndet till familjen här nere i söder. 

Har semester från Johan denna helgen, men får kvalitetstid med min vän Jenny och familjen istället. Det måste man ha! Ska även fixa vinterdäck idag. I torsdags fick jag stå och skrapa rutorna på bilen. SUCK! Det satt som berget och kallt var det. HEJ VINTER 2010.

Trevlig helg, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela