Sofie

lördag!!!

Publicerad 2010-10-09 10:37:58 i Allmänt

Jag hade rätt. Anna och Martins bebis föddes på natten till Torsdagen. Ett stort grattis till Anna och Martin, ut kom en liten Agnes!!

Veckorna bara springer iväg. Nu var det helg igen. Igår såg vi idol och åt pizza i Hällevik! Idag blir det Kstad för min del. Vad jag ska göra där är hemligt, får skriva det i efterhand.
Roligt ska det bli iaf!

Jag tränade step up/core i torsdags. Det var svettigt, men skönt att återigen träna! Puhh...
Nä nu ska jag göra vid mig och sen åka till Kristianstad!


Trevlig helg!

Fint väder idag, SOL men kallt. Isigt. Jag har hört från olika källor att denna vintern ska bli den värsta på 1000år. Hoppas det inte är sant.. Kan inte bli värre än förra, snö och snööööö.... KALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela