Sofie

mysig kväll på stan

Publicerad 2010-10-28 19:03:18 i Allmänt

Kom nyss hem från stan en runda. Det var någon "ljuskväll" med livemusik, ljus och affärerna har öppet till 20. En mysig höst kväll i mörkret. Sölvesborg är en mysig liten stad. Hittade även en julklapp till syrran och Johan köpte till sina syster döttrar!
Ikväll spelar Mjällby svenskacupen, johan är sur nu för den sänds inte på hans kanal, så ska snart gå till Macke och se den!

Igår var jag hos Annica, Wille och Calle. Lilla Calle har blivit en månad nu! Såååå söt och liten! Jag kunde hålla i honom och han somnade hos mig. Är ju inte van vid sååå små bebisar, mina på jobbet är lite större. En mysig eftermiddag. De är ju så goa de små!

På lördag ska Åsa och Eric gifta sig, stort. Många vänner börjar bli seriösa, oj, jag börjar nog bli gammal hahahhaha!
Barn, giftemål, sambo, hus osv...

Det går bra på jobb, är under utveckling och uppbyggnad. Idag har jag suttit och försökt sätta ihop en utvecklingssamtals mall. Roligt att vara med och utveckla från början!

Igår sa älsklingen till mig: Imorgon är jag ledig, då kan jag tvätta din bil! Han är för snäll han!! Jag skulle ha gjort det länge nu, men inte hittat tid. Han var snäll och gjorde det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela