Sofie

SUCK!

Publicerad 2010-10-18 21:32:59 i Allmänt

Jag blir irriterad.. Allt som jag skrivit försvann.
Är trött nu, så jag blir lätt irriterad... SUCK.
Får skriva imorgon istället, orkar inte skriva om allt nu.

Har iallafall tränat ikväll och ätit lite krabba. MALMÖ FF, om ni ska vinna guldet får ni fasen skärpa er!

Tack för en trevlig helg Mamma, Banne, Pappa, Johan och hundarna ♥
Hade en trevlig lördagskväll med syster!!♥

Återkommer imorgon!

Har fått en annan dator nu, likadan fast svart! Äntligen kan jag surfa i soffan!!!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-10-22 22:14:34

Ja du om dom skall knipa guldet får dom minsann skärpa till sig...Min magkänsla säger dock att det är HIF som drar hem det...Men vad vet jag är inte intresserad av fotboll ju....=)

Hoppas att allt är bra med er....

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela