Sofie

lite lördagsläsning!

Publicerad 2010-09-25 09:46:56 i Allmänt

Sitter nu i Malmö. I natt blev vi väckta av att Ruben nog hade feber. Han hoppade upp på mig och Johan, skakade och slickade sig om nosen hela tiden. Han var orolig, bytade plats i sängen hela tiden. Jag gick upp och blötade hans tassar och klappade honom. Stackars lilla vovven. Han har nog fått förkyldning och feber? Låter lustigt på en hund.
Man blir orolig över sin lilla hund som har lite feber. Läs då denna artiklen om en ung tjej som gått ett år under min syster på högstadiet. Hennes son föddes i vecka 24 och vägde 460gram. Ständig oro.
http://www.sydsvenskan.se/inpalivet/article1245424/rdquoHan-ar-mitt-lilla-sunshinerdquo.html

Om ni vill läsa hennes blogg så är den här: http://sofieterezia.blogg.se/ 

Blir helt tagen, massa tankar, vilket mirakel!!

Denna helgen ska jag träffa mormor och farmor!! Sen ikväll ska vi på Grease musikalen på Malmö Arena!
Försöker få tag i biljetter till Malmö FF - Mjällby. Det är sista matchen, och kanske, kanske kan vi knipa SM guldet. Därför är nästan alla slutsålda. Jag har bokat 2 stycken, men ska kolla iveckan om det finns bättre platser som släpps när folk inte hämtat ut dem. Matchen ska jag se iaf! Fight med Johan! hihih

I Onsdags hade jag en mysig dag hemma hos Annica i Åhus! Igår skulle hennes planerade kejsarsnitt ske. Har inte hört något än, hon är väl helt slut. Är såå nyfiken, och hoppas verkligen allt har gått bra med lilla Kalle och med Mamma Annica förståss!!
Snart är det Annas tur, spännande...

Nä, ska fixa mig lite nu, trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela