Sofie

motivation?

Publicerad 2010-09-27 21:20:22 i Allmänt

Synd att inte AIK höll ledningen idag. Malmö och HIF kvar på samma poäng i ledningen. Spännande är det.
Jag hoppade Mjällby matchen idag, blåste ute och jag hade lite att fixa här hemma. Har städat undan sommaren nu. Det var väl därför Mjällby vann för jag stannade hemma, hihih

Usch idag var jag trött, har inte riktigt vaknat på hela dagen... Höstrusk. Får tänka lite på den mysiga hösten som jag beskrev igår så kanske det blir bättre?!

Har dåligt samvete för att jag inte börjat träna än... Onsdag kanske? Massa annat som ska göras och min motivation är på NOLL. Måste komma igång... Bara jag tar steget och går dit så kommer jag bli piggare och få lite ork!!! HEJJA SOFIE!!!
SKÄRP DIG SOFIE!

Ikväll har jag sett Idol, mitt favorit program! Ikväll hejjar jag på Chris och Linda! Varje Fredagkväll är bokad i soffan framför idol nu i höst! hihih

Imorgon ska vi titta på ett hus, för skojsskull! Jag tycker det är roligt att titta, hänger på Hemnet jämnt! hihih

Nä, nu väntar lite disk sen mys med min älskling som snart kommer hem! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela