Sofie

omotiverad? höstrusk, trötter

Publicerad 2010-09-20 19:59:31 i Allmänt

Det är nu halvlek i fotbollen. Djurgården spelar mot mitt MFF och Helsingborg mot Johans Mjällby! Han är med sina vänner och ser fotbollen och jag ligger i soffan och hejjar på Maalmööö!
Drömmen hade varit att Mjällby puttade ner Helsingborg och vi fick tre poäng och drar vidare i toppen. Så ser det tyvärr inte ut just nu. Vi båda ligger under, och Malmö tappar boll hela tiden. Kom igen nu i andra halvlek! Hejja Malmö och Mjällby!

Usch jag är såå trött och det är deppigt väder. Bara regn och grårusk. Vill helst bara ligga under filten och slappa. Morgonen är inte heller rolig, usch. Jag har tappat motivationen. Har inte kommit igång med träningen än.. Suck. Blir så trött på mig själv. Annat var det när jag och syrran drog i varann... MÅSTE SKÄRPA MIG!!! Blir ju säkert piggare när jag väl kommer igång med träningen, hittar bara massa undanflykter. SUCK.

Mamma tyckte Malmö kändes så stort när hon kom hem, hiihih. Det är ju en viss skillnad. Har några mammor på jobbet som kommer från Malmö, Trelleborg och där nere ifrån. De trivs jätte bra här uppe, ute på landet.
Det är mysigt och sen shoppar jag inte så mkt nu längre, hihih! Små gator med kullersten...
Får se om jag kan ta mig till träningen imorgon? Jobbigt att behöva köpa nytt kort och allt, hiihih

Näää nu måste jag heeejjja. Heeja hejja Malmööööö! Och Mjällby se till att hämta så ni knuffar ner HIF.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-09-21 19:01:56

Nu när du inte shoppar så mkt kan du ju köpa kort på 2 ställe.Ha;Hi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela