Sofie

Veckorna rullar i en väldig faaaart...

Publicerad 2010-09-30 22:04:05 i Allmänt

Då är snart ännu en jobbevecka fulländad. Man längtar ju alltid till fredagen och helgen! Sovmorgon och annat kul väntar!
Denna helgen ska jag ner till Malmö igen. Ska vara med syrran och passa hundarna då mamma är i Polen på spa! Blir väl idolmys och god mat på fredag. På lördag ska jag luncha med mina gamla goa kolleger, Py och Kerstin! Kanske följer lilla Julius med sin mamma Py på lunch!!
Annars ska jag träffa pappa och goa med hundarna!

Denna helgen ska jag och Johan ha semester från varandra. Det var ett tag sen vi var i från varandra mer än 1 dygn. Förrut hände det oftare än vad vi sågs. Det är bättre nu tycker jag!

Huset vi tittade på var ingen höjdare. Verkligen inte värt det dyra priset. Det luktade kattkiss i hela huset, fy faen. Källaren var ingen hitt. Ska titta på ett till på Tisdag. Det har varit ute innan, då tittade vi på det på hemnet. Så nu är det ute till salu igen. Johan säger att det hade varit perfekt till oss, storlek, trädgård, antal sovrum, uterum, läget osv.
Nä vi letar inte, men det är roligt att titta runt lite!

Hoppas att mammi får en toppen resa!!! ♥
Ser fram emot en lugn syster-yster helg! ♥

Pratade med min vän Annica igår. Allt hade gått bra med henne och bebis Calle. De är hemma nu och är lyckliga. Detta har jag väntat på i några år, ihiihiihih. Får snart köra och hälsa på deras nya familje medlem!

Nästa vecka hoppas jag på ett besök i Hällevik, där svärföräldrarna gör om köket, ska bli roligt att se!

Snart väntar idol med resultatet, wiiieeee! Imorgon veckofinal, I LIKE! Fredagsmyyyys!

Ihelgen hoppas jag på en Anna och Martin bebis!!!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2010-09-30 22:11:57

Vi ses imorgon sis miss u

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-01 10:42:11

Va roligt att ni kikar runt lite på hus, jag tycker ni gör helt rätt i det, tänk vad skönt med egen trädgård och allt!! Tack för att du håller tummarna för vår bebis, jag vill verkligen befinna mig på BB i helgen och du tippade ju på lördag... Ha det så mysigt i malmö, Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela