Sofie

lite av varje...

Publicerad 2011-04-14 21:46:26 i Allmänt

Kom hem för en stund sen, har varit på föreläsning om småbarns matematik! Intressant!
Man behöver gå på lite föreläsningar eller kurser ibland för att friska upp minnet och få lite tips och idéer! Alltid välkommet!


Det var roligt att spela fotboll, trots regnet. Kändes konstigt att ha benskydd och fotbollsstrumpor på! Sprang, sprang och slog knut på benen hihihi  Nickade även en gång! Långt ifrån den bästa på plan, men roligt var det. Måste röra mig lite.. Har tröttnat lite på cirkelträningen jag gick på, har lite planer på att börja powerwalka. Får se hur det blir med det.. MOTIVATION!?!?!?!??!? hihihiih Hoppas fotbollen lockar mig ett tag nu iaf!

Denna helgen kommer gå i fotbollstecken. Imorgon blir det lite tvätt och fredagsmys till MALMÖ FF på tvn!
På lördag ska vi tvätta våra bilar och se Mjällby på strandvallen! Jag hoppas innerligt på fint väder!

Har börjat så smått med påskpyssel på jobb. De är gulliga de minsta barnen när de ska måla och klistra.
Finns inget värre än när barnen kommer hem med pyssel som fröknarna gjort det mesta på. Ögonen sitter exakt rätt när en tvååring/treåring gjort det.
Om det är för svårt får pedagogerna hitta något pyssel för åldersgruppen, så det så!

Kanske orkar jag vara uppe och se mitt första bigbrother på de senaste två veckorna. Lyckas alltid somna innan...
Börjar klockan 22, brukar alltid slockna i soffan. Johan säger att jag är en docka, som man lägger ner då slockar ögonen! hahahah


Jaja, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela