Sofie

kan inte få allt...

Publicerad 2011-08-15 21:57:54 i Allmänt

Igår var vi slöa, men det tog vi igen idag.
När jag kom hem vid 15, började jag damma i lägenheten. Johan kom hem, han ställde sig och diskade.
Jag dammsugade och Johan städade toaletten! Vilket dreamteam!
Så idag har vi gjort lite nytta!
Vi hade iallafall en mysig söndag tillsammans! Fotboll och så festade vi till med kräftor! Mums!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite i min skvallertidning.
Sambon min kommer snart hem! Då får jag godnatt puss, så jag kan sova gott! :)

saknar mammi, syrran, pappi och vovvarna... Ibland är det jobbigt med avståndet. SUCK.
MEN till helgen kommer jag ner, då blir det familjemys..
Man kan inte få allt här i livet...
Tycker iallafall om att vara nära min älskling!

Fotbollsträning för mig imorgon... Snart Mallorca, lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela