Sofie

seglat

Publicerad 2011-08-24 22:20:00 i Allmänt

Har nyss packat väskan. Känns som jag glömt något. Går igenom i huvudet..

Jag och mina kolleger fick en överraskning av våra föräldrar. Vi skulle hitta en dag, då vi skulle träffa en mamma och göra en överraskning.
Så idag blev vi hämtade av en fyrhjuling och flak på vår mötesplats. Fyrhjulingen körde oss till Valjeviken där vi skulle få prova segla! Det var härligt och jag blev inte åksjuk!!! WIHO!!
Fick prova styra och vi begav oss iväg på havet! Bara naturen (vinden) skjutsade oss framåt över havet, mysigt. Vattnet porlade, bara lite sol som fattades.
En härlig eftermiddag!!
Goa barn och föräldrar vi har!!!


Nu säger jag hejdå till bloggen! Åker på semester till sol, bad och värme!!
Ses om lite mer än en vecka!! :)

Jag och min älskling! ♥

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2011-08-25 11:00:06

Hej Fia! Vill önska dej o Johan en riktigt skön semester.Hälsa Johan o gratta på hans födelsedag.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela