Sofie

(semester)slött i bloggen

Publicerad 2011-08-04 22:54:54 i Allmänt

Usch vad jag är dålig på att blogga..

Semester och ingen tid för bloggen.
Men vill ändå få skrivit lite om vad jag gjort. Roligt att titta tillbaka och minnas.. Minnet sviker annars ibland :)

I lördags hade vi en trevlig kväll hos Johans föräldrar, med femkamp, grillning och vin! Hans faster och man var och hälsade på, även några vänner till Johans föräldrar.
Det var trevligt. Jag var inte så dålig på femkampen! En nice kväll.

Johan började att jobba i Måndags så jag åkte ner för att spendera söndag, måndag och tisdag med mamma och syster! De var lediga.
Syrran och jag tog en spontan tripp till Helsingör! Vi satt och mös i strålande sol. Åt pölse och drack öl!
Köpte "fis-ost" till mamma och vin med oss hem. Det var super trevligt.

I tisdags badade vi och sedan umgicks vi med lite släktingar!!

Resten av veckan tillbringar jag med vänner. I Onsdags kom min kompis Pauline till Malmö. Vi satt och fikade och pratade en massa!
Idag har Annica och hennes son Calle varit hos mig.
och imorgon blir det en träff med Frida..
Härligt att hinna träffa lite vänner nu innan min vardag börjar igen.. 

DÅ måste jag börja träna och komma igång igen efter en slö, men härlig semester!
Tycker jag kan unna mig träningsfritt under semestern!

Har börjat få koll på min iphone nu, har lekt lite med den nu ikväll.
Älsklingen och jag stack en runda till Sandviken idag och badade. HÄRLIGT i vattnet. Gött att han slutade tidigare så vi hann det...

Om någon som läser har tips på appar eller annat skoj, hojta till!

Oj, nu börjar verkligheten igen, närmare bestämt på Måndag.
Ingen sovmorgon mer.. Ingen långfrukost.. Inget slöande...

MEN det ska bli roligt och skönt att komma igång igen. Träffa barnen igen.. De har säkert växt och lärt sig mkt under sommaren. Några börjar förskoleklass. Två nya inskolningar...

Massa nytt och nya utmaningar.. En ny barngrupp och höst väntar....

Men först några dagar att ta tillvara på..
FOTBOLL på lördag. MITT MALMÖ MOT JOHANS MJÄLLBY!!!
 

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2011-08-05 10:31:06

Malmö vinner såklart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela