Sofie

slut på semestern

Publicerad 2011-08-07 22:25:51 i Allmänt

Jag får väl börja att ställa om inför vad som väntar imorgon...

Är van vid sovmorgon och att kunna ta dagen lite som den kommer..

Imorgon blir det andra bullar.
Tror inte mig själv när jag slåss med tanken "Sofie du ska börja jobba imorgon".. Det känns konstigt.
Värre för dem som varit mammalediga över ett år. Jag har ju faktiskt bara varit ledig i en liten månad.

Skrämmande när man tänker att man ska jobba ett helt år, tills man får vara ledig några veckor igen.
TUR att vi har Mallorca som väntar om ca 3 veckor. Det ska bli skönt!

Imorgon väntar en inskolning.. Det ska iaf bli roligt att träffa alla goa barn igen! Tror att jag kommer tycka att de växt och lärt sig en massa.. Pratar och busar..

Det är tur att tanken av jobb inte ger mig ångest och panik. Utan jag är rätt nöjd med tanken iaf. Det ska bli skönt att komma igång med vardagen igen. Träningen måste också komma igång känner jag..

Har haft en toppen helg med Johan och hans föräldrar. Igår var vi också på fotboll. En spännande match som slutade lika.

Det har varit skönt med semster. Tråkigt väder bjöds det på och lite inställda turer.. Några utflykter blandat med slapp har varit nice!!
Träffat vänner, familjen, johans familj och släkt...

Så nu mina vänner börjar ett nytt läsår på jobb, börjar mitt 2a år där.

Kommer nog vara slut imorgon, så får snart nanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela